Khamis, 27 November 2014

MEMO PLUS GOLD-VITAMIN UNTUK MINDA

MEMO PLUS GOLD


Memo Plus Gold ialah ramuan herba semulajadi. Pelengkap keperluan pemakanan tubuh ini diekstrak daripada tumbuhan, Brahmi yang telah diuji dan dicuba pada manusia selama berabad-abad untuk mengekalkan kemantapan tahap kesihatan dan kercergasan tubuh.




Pengambilan tetap kuantiti optimum Bakosida A & B, bahan aktif dalam MEMO PLUS GOLD juga meningkatkan ingatan jangka pendek dan panjang dengan menambah aktiviti kinase protein dan sintesis protein baru khususnya dalam sel otak yang terhubung dengan daya ingatan di bahagian hipokampus.



PERSEDIAAN UNTUK MINDA 

Buster untuk minda terutamanya mengekalkan daya ingatan juga buat tenaga mental serta fizikal. Formula rawatan Ayurveda bagi membantu menyelesaikan masalah seperti berikut :-

1. Mengimbangi IQ & EQ.
• IQ - ( Darjah kecemerlangan dan kepintaran berfikir) 
• EQ - ( Darjah kekuatan mental,emosi menangani cabaran hidup)
2. Migrain ( Tekanan perasaan)
3. Mempertingkatkan tahap pembelajaran dan daya ingatan.
4. Menambah kecerdasan, kecergasan dan kesegaran sepanjang hari.
5. Meredakan rasa gagap,gugup dan darah gemuruh
6. Melancarkan peredaran darah.
7. Kes AAMI pada warga tua dan ADHD pada Kanak-kanak. ( kanak2 yg hyper active dan juga yang kurang cemerlang dalam pelajaran)
8. Kekurangan tumpuan(sangat berguna sewaktu menghadapi peperiksaan di sekolah).
9. Makanan tambahan semulajadi untuk membantu mengurangkan jenis demensia lain seperti Alzheimer.
10. Khasiat anti-penuaan dan tindakan antioksidan.



Kandungan Memo Plus Gold : 
Tumbuhan Brahmi yang terdapat banyak di India & Australia telah digunakan sejak beratus tahun dahulu dalam perubatan Ayurvedik. Mengandungi Bacosida A & B. Telah dikaji mampu memberi protein baru pada Minda dan Otak manusia. Sumber serat herba ini mampu melancarkan sistem perkumuhan. Secara tidak langsung sebagai sistem pembersihan ditubuh badan manusia.

Herba Bacopa Monniera atau secara singkatannya lebih dikenali sebagai Brahmi telah digunakan secara tradisional untuk meningkatkan perkembangan ingatan, pembelajaran, konsentrasi dan lain-lain fungsi otak, khasnya bagi mereka yang telah mencapai separuh usia. Ia juga dapat membantu mengurangkan simptom kegelisahan. 



CARA GUNA MEMO PLUS GOLD

  1. Dewasa – satu kapsul dua kali sehari selepas makan
  2. Kanak – kanak -(7 hingga 12 tahun) satu kapsul sekali sehari selepas sarapan makan.
  3. Pengguna disarankan supaya terus mengambil MEMO PLUS GOLD sekurang-kurangnya 3 bulan untuk mendapatkan kesan yang ketara, selepas tempoh itu pengguna boleh mengambil satu kapsul sehari jika mahu.
Perhatian: Jika simpton berterusan sila minta nasihat doktor.

TESTIMONI MEMO PLUS GOLD

Pn Asmah Yunus  017-5799706 Daerah : Perak -Manjoi 
Salah seorang pengedar Memo Plus Gold yang yakin dengan produk ini. Beliau percaya sebagai ibu bapa yang mahu membantu anaknya dalam memberikan permakanan terbaik, Memo Plus Gold adalah satu produk yang memberikan bantuan yang tepat.    Membantu ingatan pelajar lebih panjang, tumpuan lebih lama dan kecergasan sepanjang masa.Rahsia pelajar berjaya.











BERMINAT?? JOM ORDER..MEMO PLUS GOLD

@@@HARGA  PASARAN MEMO PLUS GOLD

HARGA RM59.90SM/RM65.90SS

HARGA PROMOSI KAMI

RM55SM/RM58SS
SEKOTAK

RM160SM/RM165SS
3 KOTAK FREE POSLAJU