Isnin, 26 Oktober 2015

V'ASIA : INAI SRI DEWI




HARGA PASARAN RM 11,90

PROMOSI SEKARANG HANYA RM 10.00

KOS PENGHANTARAN RM 6.00 SM / RM 10.00 SS


SMS  / WHATSAP 0139141867 / 0183139452

#########################



Inai Sri Dewi keluaran V'Asia mempunyai warna yang lebih pekat serta mampu bertahan lama pada permukaan kulit anda. Ia sesuai untuk digunakan pada tangan, kaki mahupun badan.

Kandungan: 25 g




KEBAIKAN INAI SRI DEWI
Mengandungi warna yang lebih peka
Mudah untuk digunakan
Warnanya mampu bertahan lebih lama pada kulit
Sesuai untuk digunakan pada bahagian tangan, kaki dan badan

KANDUNGAN INAI SRI DEWI

Inai (Lawsonia Inermis): Daun inai mengandungi glukosid dan asid henotanik yang bertindak sebagai bahan pewarna dan bergabung dengan kolagen yang terkandung di dalam rambut untuk menukar warna rambut. Di samping itu, inai turut berupaya menentang bakteria yang boleh merosakkan rambut selain memelihara kelembutan rambut, mencegah serta merawat masalah rambut gugur dan kelemumur, serta melindungi rambut daripada kerosakan. Daun inai turut baik untuk kulit di mana ia berupaya menentang jangkitan bakteria, merawat radang serta membantu menyegarkan kulit.

Minyak Tarpin: Minyak tarpin atau turpentine terhasil daripada resin dari pokok pain. Ia sering digunakan sebagai bahan pelarut di dalam produk kosmetik.

Cengkih (Clove): Cengkih yang bersifat antiseptik ini berupaya merawat jangkitan, meningkatkan sistem imunisasi serta membantu menyihat dan mencantikkan kulit.

Minyak Kayu Putih (Eucalyptus): Minyak kayu putih mempunyai sifat antiseptik dan antibakteria yang berperanan mencegah kuman sekaligus menyembuhkan luka dan mengatasi masalah kulit seperti lebam dan kegatalan. Selain itu, ia juga bertindak sebagai bahan pewangi yang menyegarkan.

CARA PENGGUNAAN INAI SRI DEWI


Bersihkan tangan dan kaki.
Ukirkan Inai Sri Dewi pada bahagian yang dikehendaki.
Biarkan sehingga ia kering dan bilas sehingga bersih.